PRINCESS YACHTS

פרינסס התבססה ברבות השנים כאחת מיצרניות יאכטות היוקרה המצליחות והטובות בעולם. כל דגמי יאכטות פרינסס הבריטית מאופיינים ביכולת הפלגה יוצאת דופן, רמת גימור ואיכות ללא פשרות. ליאכטות נוכחות מרשימה ויכולת הפלגה מעולה בתנאי ים משתנים.

http://www.princessyachts.com

יאכטות חדשות למכירה

MONTEREY

במשך יותר מ-30 שנה, מונטרי, שהחלה את דרכה כחברה קטנה ומשפחתית מפלורידה פרצה גבולות בכל הנוגע לתכנון, פיתוח, הנדסה ובניית סירות. החברה צמחה מאוד בשנים האחרונות, ביססה עצמה כשחקן מוביל בשוק וכיצרנית סירות ויאכטות מהמובילות בעולם.

http://www.montereyboats.com


SEAFOX

חברת  SEA-FOX מייצרת סירות עמידות מאוד למי ים מחומרי גלם איכותיים ובמחירים אטרקטיביים. סירות הדייג של SEA-FOX נחשבות מאוד בתחום הדייג. כחלק מחזונה של אקוה מרינה, לצרף תחת קורת גג אחת את טובי המותגים בתחום, בואו להכיר את סירות הדייג המובילות בשוק.

 http://www.Seafoxboats.com

BALI CATAMARAN

באלי היא יצרנית קטמרנים צרפתית המזוהה עם CATANA, מותג המוכר בזכות ביצועים גבוהים ובניית קטמרנים מובילים ועמידים מאוד. בשיתוף פעולה עם מחלקת המחקר והפיתוח של חברת האם, הקטמרנים של באלי ידועים בזכות מספר מאפיינים ייחודיים (סיפון קשיח בחרטום, דלת גראז' מתרוממת מאחור ועוד) אשר מקנים לסירות אופי מרענן שתורם לחווית שייט מדהימה.

http://www.bali-catamarans.com/en

 

PRIVILEGE

פריווילג מייצרת קטמרנים ייחודיים נוחים ומהירים, החברה משתייכת לתאגיד HANSE GROUP אשר בונה סירות מפרש באיכות הגבוהה ביותר בעולם. מגוון הקטמרנים המדהימים של פריווילג' נע באורכים של 50 רגל ועד למעלה מ-75 רגל. כל כלי שייט היוצא מהמפעל שונה וייחודי- כשמדובר בפריווילג יוקרה ואיכות זה שם המשחק

http://www.hanseyachtsag.com/privilege/

COBALT

בקובלט בונים סירות כבר למעלה מ-50 שנה, המותג מזוהה עם סירות ספורט וסקי מים מעולות המיוצרות בארה"ב. קובלט מתחייבים לביצועים בסטנדרטים גבוהים וממשיכים להפוך את הסירות שנבנות על ידם להרבה יותר מסתם רכישה. הסירות שנבנות בקובלט ידועות בעמידותן והן בעלות ביצועים מעולים בסטנדרט יוקרה גבוהה ומפנק.

Homepage

 

BENETEAU

בנטו, מותג צרפתי וותיק ומוכר בעולם השייט משתייך לתאגיד הסירות והיאכטות הגדול ביותר בעולם. בבנטו מציעים מגוון רחב של סירות מנוע ויאכטות יוקרתיות במבחר גדלים ורמות גימור שונות. בין אם אתם רוצים לדוג או להפליג במהירות, לבנטו יש כלי שייט שיתן מענה לאופן שבו אתם אוהבים להפליג

http://www.beneteau.com/en/motorboats

MALIBU

חברת מליבו, מייצרת את סירות הסקי בעלות הביצועים הטובים ביותר ובאיכות הגבוהה ביותר. החברה האמריקאית ידוע ביכולות החדשנות וההמצאה שלה, מליבו היא יצרנית סירות סקי מים בהנעת ציר הנמכרות ביותר בעולם והחברה מתחייבת לספק לגולשים את חווית הביצועים הטובה ביותר על המים.

http://www.malibuboats.com

AXIS

בסירות הספורט וסקי המים שמיוצרות על ידי אקסיס משתמשים בטכנולוגיות המתקדמות ופורצות הדרך של חברת מליבו. אקסיס שהוקמה בשנת 2009 הייתה ונשארה ממוקדת בביצועי ספורט המים ובעיצוב הסירות שנבנות על ידה. כיום Axis היא הבחירה של רבים בעולם, המחפשים את הצעצוע המשפחתי האולטימטיבי.

http://www.Axiswake.com