fbpx
  • יאכטות למכירה בישראל
    תחום מכירת היאכטות בישראל הולך וגדל עם השנים, כיום ניתן למצוא יאכטות למכירה במרינות השונות בארץ, במועדוני שייט שונים ובאתרי אינטרנט אשר מהווים גורם מרכזי במכירת יאכטות יד שניה.
    מחירי היאכטות למכירה בישראל נעים סביב עשרות אלפי שקלים לבין מאות אלפים, וזה תלוי כמובן בסוג היאכטה, הגודל שלה, והאביזרים הנלווים לה.
    יאכטות למכירה בישראל מיד שניה מצריכה בדיקה מקצועית שכן המצב שלה (בלאי) עשוי להשפיע על הבדלים משמעותיים בשכלול המחיר הסופי שלה וזה יכול להתבטא בהפרש של אלפי שקלים, תלוי במצבה של היאכטה.

    ישנם שני סוגים של יאכטות למכירה בישראל
    1. יאכטות למכירה יד 2 – שניתן למצוא במחיר זול יותר יחסית ליאכטות למכירה חדשות וזאת בגלל שעות ההפלגה שצברו בים.

    2. יאכטות חדשות למכירה – כי חדש זה חדש. מתאים למי שיש אמצעים מתאימים ולא רוצה להתחיל להתעסק עם תיקונים ובלאי.

    יאכטות למכירה בישראל – איך בודקים יאכטה לפני קניה ?
    במידה ואינכם מבינים בעולם השייט וביאכטות למכירה בישראל בפרט, רצוי מאד להיעזר באיש מקצוע אשר ינחה אתכם וילווה אתכם בכל תהליך הרכישה של היאכטה, הוא כבר יבדוק אותה בשבילכם מכל כיוון אפשרי.
    רכישת יאכטה חדשה איננה דבר של מה בכך וכרוכה בהוצאה כספית גבוהה, חשוב שתהיה תמורה הולמת לכסף שלכם, בנוסף יש לקחת בחשבון את האחזקה השוטפת כולל עגינה במרינה, תחזוקה של המנוע וחלקי היאכטה, ניקיון היאכטה חיצונית ופנימית.
    שיקולים נוספים בעת קניית היאכטה
    השיקול הנוסף הוא מה מטרת קניית היאכטה.
    קיימות יאכטות למכירה בישראל אך לכל יאכטה יש ייעוד, אחת בנויה למהירות השנייה בנויה לנופשים ולשייט יותר רגוע ויש את היאכטות המפרשיות שנותנות הרגשה אחרת.
    אם עדיין לא החלטתם על סוג יאכטה למכירה אנו מזמינים אתכם לשוטט באתר שלנו ולראות אילו יאכטות מוצעות למכירה בישראל.
    אם תרצו עוד מידע או עדכונים על היאכטות החדשות למכירה בישראל אנא צרו איתנו קשר על מנת שנוכל לעדכן אתכם בכל עת על היאכטות למכירה בישראל.
    בנוסף ליאכטות שאנו מוכרים אנו גם מספקים את כל השירותים הנלווים לקניית יאכטה בישראל.
    השירותים הנוספים הם תיקונים ליאכטה תחזוקה ומידע שוטף על דרכי התפעול המתאימים לכל יאכטה.
    אם מדובר בקנייה הראשונה של יאכטה למכירה בישראל אז אתם רוצים מאוד לשקול את האפשרות לקנות את היאכטה בהדרכה שלנו אנו נלווה אתכם בכל תהליך קניית היאכטה למכירה בישראל על מנת שהתהליך יעבור בצורה הטובה ביותר ולשביעות רצון הלקוחות.
    מדוע מפרסמי יאכטות למכריה בישראל פונים אלינו?
    אנו ידועים בתחום היאכטות כמייבאים הראשיים של חברות היאכטות הגדולות בעולם
    איתנו אתם יכולים להיות בטוחים שהיאכטה למכירה בישראל שקניתם תעמוד לרשותכם לאורך שנים ועם התחזוקה שלנו היאכטה תשמור על מצבה המכאני התקין.