fbpx
  • יאכטות למכירה

    אקווה מזמינה אתכם לבחור יאכטות יד 2, יאכטות מתוחזקות ואיכותיות. בניגוד לשנים קודמות, ניתן כיום למצוא בישראל לא מעט יד 2 יאכטות, המוצעות למכירה לקהל הפתוח. שיווין של יאכטות למכירה יד 2 יכול לנוע בין כמה עשרות אלפי שקלים לכמה מאות אלפים, כשהמחיר נקבע בהתאם לפרמטרים שונים. כמו גודל, למשל, האופן שבו היא מתופעלת וגם הציוד והאלמנטים השונים שלוקחים בה חלק. מי שמחפש יד 2 כלי שייט מתכנן לרוב לצאת אתו אל הים הפתוח, אל חופי יוון הקרובים או אל חופי טורקיה. אחרים, מעדיפים להישאר קרוב יותר ולהפליג עם היאכטה שרכשו לאורך חופי הארץ, מהצפון ועד הדרום.

    איך מוצאים את היאכטה המתאימה

    כשמחפשים יאכטות למכירה יד 2 מומלץ לבחון כמה נקודות עיקריות, שתעזורנה במציאתה של היאכטה המתאימה. ראשית, חשוב להגדיר את התקציב שאתו יוצאים לדרך. יד 2 יאכטות מוצעות כיום בטווח רחב מאד של מחירים, כשלכך יש להוסיף גם עלויות נלוות. כמו למשל עלויות מהנדס ימי, האחראי לבדיקת היאכטה לפני הרכישה, כמו למשל הנסיעות אל אותו היעד שמציע את היאכטה (אפשר למצוא יאכטות יד 2 גם בחו"ל, ביוון למשל), עלויות אספנה ועוד. לעיתים, אותן היאכטות בדיוק, אותו הדגם, תעלנה שונה. אלו יכולות להיות יאכטות למכירה יד 2 כשאחת מהן מאובזרת לחלוטין ואילו השנייה היא ללא מפרשים. ההבדלים האלה משפיעים על המחיר ומובילים לפער, שעשוי להיות רב לעיתים. יש לקחת בחשבון גם את הדגם עצמו.

    אפשר למצוא לא מעט יד 2 כלי שייט המתאימים לצרכים מסוימים, בעוד שאחרים מתאימים לצרכים מסוג שונה. הגדרת הצורך מראש תעזור גם היא במציאת היאכטה המתאימה, זו שתספק את הפתרונות הנדרשים ותהווה מענה מושלם לצרכים הקיימים. בין אם אלו יד 2 יאכטות העשויות מעץ או אולי יאכטות העשויות מפיברגלס, לכל אחת מהן שימושים אחרים ומאפיינים שונים. כדאי להגדיר וכבר בשלבי החיפוש הראשונים באיזה סוג של יאכטה מעוניינים ובהתאם לבחון את האפשרויות הקיימות. הפלגת ניסיון היא בגדר חובה והיא זו שתעזור לכם לבדוק את היאכטה ולוודא שהיא אכן מתאימה. אפשר גם, ועוד לפני הרכישה, לשכור יאכטה לתקופה קצרה ובאותו הדגם שמעוניינים לרכוש, ובאופן זה להתנסות ולחוות אותה כמה ימים.

    סירות יד 2

    כמה זה עולה

    העלויות משתנות כאמור ותלויות פעמים רבות במצבה של היאכטה עצמה. סקר שוק והשוואה בין 5 או 6 יאכטות שונות יעזור לכם למצוא בקלות רבה יותר והוא בלתי נמנע. הדבר מצריך מכם סבלנות רבה וגם אורח רוח וסיוע של מומחים. אם יש לכם חברים קרובים, בעלי יאכטות, כדאי שתרתמו אותם למשימה ותבקשו מהם לעזור לכם לבצע את סקר השוק הזה. תחקיר מקדים ולמידת הנושא הזה מראש יעזרו גם הם ובעיקר כדי להבין את השוק טוב יותר, ללמוד על הדגמים הקיימים ולדעת מה חשוב לבחון כשמחפשים יאכטה שהיא איננה חדשה, יאכטה שהיא יד 2.

    אז, מה לבדוק?

    מצאתם יד 2 כלי שייט, כולל יאכטות שמוצעות למכירה, יאכטות יד 2 באיכות טובה? התרשמתם מהמראה החיצוני שלה? עכשיו עליכם לבדוק גם את חלקה הפנימי. חשוב לבדוק את הציוד שבה, את המכשירים החשמליים, את כל הפתחים שבה וגם את משאבות המים. כדאי להיעזר באיש מקצוע לצורך הבדיקה הזו ולוודא שאכן מבוצעת בדיקה מעמיקה הבוחנת את כל הפרמטרים הקשורים ליאכטה. יש להתייחס גם אל המנוע עצמו ולבדוק את היאכטה כשהיא מחוץ למים. באופן זה ניתן, פעמים רבות, לזהות תקלות מסוימות שמפספסים לעיתים, תקלות שיכולות להעיד על בעיה חמורה, שתיקונה בעתיד עשוי לעלות לכם לא מעט כסף.  אוסמוזיס או סדקים אינם צריכים להטריד אתכם, אולם אם גיליתם כאלה ביאכטה, קחו בחשבון שתיקונם מצריך השקעה כספית לא קטנה שחשוב שתתבטא במחיר הנדרש עבור היאכטה עצמה.

    פנייה לחברה, המתמחה במכירה כלי שייט יד 2, כולל יאכטות, היא הדרך הנכונה והבטוחה לאתר יאכטה באיכות גבוהה, כזו שתציע לכם את המענה הנדרש וגם תספק לכם את הפתרון המתאים עבור הכסף